top of page

מתנה לסוף שנה

עודכן: 28 בדצמ׳ 2022

במקום מסוים אנו במערכת 99Ways פחות מתחברים לקיטשיות מוגזמת, אבל מה נעשה... גם אנחנו בני אדם ;) ובואה של סוף השנה מעורר בנו לא מעט רגשות של סיכום וגם מחשבות על היעדים, החלומות והרצונות שלנו לקראת בואה של השנה החדשה.


אנחנו מציינים סוף שנה במגוון דרכים ובמגוון של נסיבות שונות; ייתכן ואנחנו מנהלים ומנהלות שמחפשים אחר מתנת סוף שנה לעובדים. אחרי הכל, כל מועד ומועד הוא 'תירוץ' נהדר לצ'פר את העובדים ולמלא אותם באנרגיות מחודשות.


ייתכן ואנחנו הורים המבקשים להוקיר תודה לגננות או למורים והמורות. ואולי אנחנו חברים או בני משפחה שרק רוצים להעלות חיוך על פניהם של האנשים היקרים לנו מכול עם מתנה קטנה.


אנחנו אולי טיפה מרימים לעצמנו, אך מה שאנו אוהבים במשחקי הקלפים של 99 דרכים, טמון בעובדה שהם יכולים להתאים לכל אירוע! והם יכולים להתאים לכולם, מעובדים, דרך צוותי חינוך ועד לחברים ובני משפחה.


איך זה יכול להיות? ולמה דווקא שהמשחקים שלנו יתאימו כמתנה לכבוד סוף השנה? אם עוררנו בכם את הסקרנות, אז לא נמתח אתכם! והתשובה נמצאת בול בפסקה הבאה.





הקונספט שלנו


ב-99 דרכים יצרנו משחקי קלפים מקוריים שמשתלבים נהדר באירועים חברתיים. זה יכול להיות דייט זוגי או דייט עם כמה זוגות שנפגשים יחד, זהו יכול להיות ערב בילוי משפחתי או ישיבה עם החברים.


המשחקים כוללים שאלות מרתקות, מצחיקות ומאתגרות, קלפי משימה שיוצרים סיטואציות מבדרות ועוד מגוון קלפים שאוטוטו נדגים.


את הכל כתבנו עם קופירייטרים סופר שנונים וסטנדאפיסטיים שהביאו לנו רעיונות קורעים מצחוק. זה נכון לכל משחק ומשחק שאצלנו באתר; אולם כאן, בחיפושכם אחר מתנה לסוף שנה, אנו ממליצים על המשחק 365 רגעים בשנה.


365 רגעים בשנה – משחק קלפים לסיכום השנה


העובדים והעובדות שלכם ישמחו לשחק בו עם בני המשפחה או החברים, ואפשר גם לשחק בו כחלק מגיבוש קטנטן בין כל יושבי המשרד.


אתם, החברים ובני ובנות הזוג תוכלו להרים איתו מסיבת שנה חדשה עם קונספט מקורי, ולייצר ערב שכולו צחוק ושמחה.


במשחק 365 רגעים בשנה, כל המשתתפים צריכים להוציא קלף מהחפיסה בתורם. הקלפים כוללים מספר אפשרויות (זוכרים שאמרנו קלפי שאלות וקלפי משימה וכיוצא בזה? אז הנה הדוגמאות😉


קלף שאלה


זהו קלף שבו נצטרך לענות על שאלה מסוימת שעולה בו. למשל, נתבקש לספר על אירוע מסוים מן השנה החולפת שגרם לנו להרגיש ממש כאילו והיינו על גג העולם.


קלף מראה


הקלפים הללו סופר מסקרנים, וכאן כשמם כן הם, וקלפי מראה נועדו 'לשקף' לנו מה החבר'ה האחרים חושבים.

למשל, קלף מראה שבו כל יתר המשתתפים נדרשים להרים לכם למשך 20 שניות.


קלף משאלות


קלפים מסוג זה למשל, יבקשו מכם לומר מהן המטרות שלכם ומהם היעדים אותם אתם מציבים לקראת בואה של השנה החדשה.


או במילים אחרות: המשחק יגרום לכם להסתכל אחורה על השנה שהייתה בחיוך. לשמוע את השנה שלכם מפיהם של אנשים אחרים. לסכם, לצחוק ולהביט אל השנה החדשה בלבן של העיניים. אין חששות, רק מצב רוח קליל, יעדים חדשים ומטרות חדשות.





רעיונות לשילוב המשחק


ערב גיבוש עם העובדים – לא חייבים תמיד לשבור את הראש (ואת הארנק) על יום גיבוש עובדים הרפתקני. אפשר לנצל את סוף השנה ולעשות ערב גיבוש אצל אחד העובדים או אצל הבוסים בבית. להרים מנגל משובח ויחד עם הארוחה לפתוח את החפיסה.


ערב בילוי עם חברים – קר בחוץ ובא לכם לציין את השנה החדשה מבלי לצאת לאיזו מסיבה? זה הזמן להזמין את כל החברים אליכם הביתה (או להתנחל אצל מישהו אחר), להזמין אוכל או שכל אחד יכין את מה שהוא מומחה בו. אוכל טוב, קצת שתייה, חברים טובים ומשחק 365 רגעים בשנה.


זמן בילוי משפחתי – הילדים עדיין קטנים ולא יוצאים לקרוע את העיר לרגל בוא השנה החדשה? זה הזמן לבילוי משפחתי סביב השולחן. נצלו את הרגע הזה. הם גדלים מהר :) זמן בילוי שלפעמים כבר כמעט ולא יוצא עם מחסור הזמן, המשימות והעבודה. וכמובן – שימו את הניידים בחדר אחר. זה רק אתם - המשפחה.


זמן בילוי זוגי – מה שיפה במשחקי הקלפים שלנו (נכון לגבי 365 רגעים בשנה וגם לכל משחק אחר) הוא בכך שאין ולו שאלה בנאלית אחת. עשינו מאמצים אדירים כדי להביא לכם שאלות ומשימות שמעוררות מחשבה, שמוציאות מאתנו תשובות עומק שלעתים כמעט ולא עולות בשיחות היומיומיות. אם אתם זוג שמחפש בילוי אינטימי ומתנה זוגית לציון השנה החדשה, זהו משחק נהדר, ואנו גם ממליצים לכם על משחק הקלפים '1:1 שנצא לדייט' שמותאם במיוחד לזוגות. הזמינו ארוחה טעימה, יין טוב ופתחו את החפיסה.




58 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page