top of page

חיפשתם פעילות מגניבה? בואו נכיר!

ייתכן שחיפשתם אחר פעילות לגיבוש צוות העובדים, וייתכן שאתם תנועת נוער שמחפשת אחר רעיונות והשראה. ייתכן שאתם אפילו בני משפחה שמעוניינים בפעילות לקראת המפגש השנתי.


עבורנו, כל התשובות הן נכונות, וב-99ways אנחנו שמחים להכיר לכם את משחקי הקלפים המשגעים שלנו שיהפכו כל מפגש לקולח, שנון וקליל, וכל זה – תוך שהוא שאתם צוללים יחד לנושאי עומק, לומדים להכיר מחדש, מחזקים קשרים ישנים ויוצרים קשרים חדשים.





אוקיי אוקיי, מה הסוד שלנו?


הרמנו לעצמנו לא מעט בפסקת הפתיחה, ועכשיו עלינו חובת ההוכחה.


אז ככה:


משחקי 99ways כולם ככולם הם משחקי קלפים שכוללים בתוכם קלפי שאלה וקלפי משימה.


המטרה ששמנו לנגד עינינו הייתה לאפשר לאנשים לייצר שיח מהנה וקליל שבתכל'ס מאחורי הקלעים הוא מעמיק ומאפשר לנו להכיר את האדם שמולנו יותר טוב.


המשחק הראשון שיצרנו '99 דרכים להכיר' נוסה על קבוצות מיקוד ובה הפגשנו בין אנשים זרים לחלוטין. היו שהתחבקו עם סיום המשחק, היו שאפילו החליפו טלפונים :)


מאז ועד היום, יצרנו שורה של משחקים נוספים, וכאן נספר לכם על הקונספט שלנו ועל אופן ההתאמה של כל משחק ומשחק למפגש הקרב ובא.


משחק 99 דרכים להכיר


המשחק שלמעשה התחיל את הכול, ועל שמו גם קרוי האתר שלנו.


הכלל הוא פשוט: כל אחד מן השחקנים שולף בתורו קלף מתוך החפיסה, מקריא את השאלה וגם עונה עליה.

תמצאו כאן שאלות כמו 'באיזה סרט או סדרה מתאים לי לחיות?' ועד ל'מה הם 3 התנאים שרק אם הם ימולאו, אסכים לצאת למשימה בחלל?'.


שאלות קלילות, מצחיקות ושנונות שהתשובה עליהן במקום מסוים תמיד תספר על נדבך נוסף באישיות שלנו.


'איזה מאכל מחזיר אותי לילדות?' – שאלה שכזאת יכולה להביא לתשובות כל כך שונות ומגוונות. לעתים מספיק קלף אחד בלבד כדי לייצר שיחת עומק עד לשליפת הקלף הבא.





לאיזה מפגשים המשחק מתאים? ואילו משחקים נוספים אנחנו מציעים?


99 דרכים להכיר מתאים כפעילות מגניבה ומשעשעת הן למפגשים עם אנשים שאנחנו מכירים טוב והן למפגשים שבהם ישנם גם אנשים זרים לחלוטין (למשל מסיבת רווקות עם המון חברות שונות ממעגלים חברתיים שונים).


והנה עוד כמה משחקים שיוכלו להתאים לפעילות הקרבה.


66 דרכים לגלות מי מכיר אתכם


כאן בשונה מ-99 דרכים להכיר, יצרנו משחק שמתאים אך ורק למפגשים עם אנשים שמכירים אותנו היטב (או לפחות ככה הם חושבים! אתם מוכנים?)


הפעם השחקן הוא זה שאמנם שולף את הקלף ומקריא את השאלה, אך אלה השחקנים הנוספים שצריכים לענות עליה.


'מהי התרפיה שלי?' שאלה מסקרנת שעכשיו נותר לראות מי מבין החברים, הקולגות בצוות העובדים המגובש או בני המשפחה יידע לענות עליה נכונה.






33 קלפים עם פלפל


ב-33 קלפים עם פלפל הרשנו לעצמנו להסיר את כל הגבולות והמגננות, משחק שכולו טירוף אחד גדול עם משימות משוגעות, נועזות ומצחיקות.


היכונו היכונו, כי בקלפים שתשלפו, תצטרכו למלא משימות שיבליטו את כישורי המשחק שלכם, משימות שיראו מיהו המאלתר הכי טוב, משימות בהן תעשו חיקויים ותחליפו את תנועות הגוף והדיבור בין חברים, ושאלות שנונות שכמו תמיד יוצרות סיטואציות מצחיקות אך נוגעות ברבדים העמוקים ביותר.


המשחק כפי שאתם מבינים, מוכרח להיות עם אנשים שנוח לכם איתם.


כמו 66 דרכים לגלות מי מכיר אתכם, גם כאן מדובר במשחק שיכול להתאים לצוות עובדים מגובש, בני משפחה הקרובים אליכם ביותר או חברים שכל מפגש איתם הוא פוטנציאל לערב בלתי נשכח.


ואפשר לקחת את הקלפים לכל מקום


כשיצרנו את קלפי 99ways החלטנו שאנחנו הולכים על חוויה מתחילתה ועד סופה.


החל מחפיסת קלפים שמזכירה פתיחה של קופסת אייפון חדש ועד לקלפים העשויים מחומרי הגלם הטובים ביותר ושמצופים למינציה למניעת נזק מלחות ומים.


תוכלו לשחק בקלפים בפיקניק בפארק, בפאב השכונתי, בבית ובכל מקום שרק תרצו.


מזמינים אתכם להתייעץ איתנו בכל שאלה. כתבו לנו בצ'אט ומבטיחים שמאחוריו ישנם אנשי שירות מסבירי פנים בשר ודם :)


46 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page