top of page

מחפשים מתנה זוגית? יש לנו רעיון!

מצד אחד אנחנו ממש מכירים את בן או בת הזוג שלנו, אין דבר שכבר יכול להפתיע אותנו! האמנם? טם טם טם.. יצרנו כבר את המתח? כי אם לא אז זה יבוא ממש בעוד רגע כמה שורות, 'הישארו עמנו' כפי שנהוג לומר :)


ומן הצד השני, כאשר אנחנו מחפשים אחר מתנה, אם זה לכבוד יום ההולדת או לרגל החג האהבה, פתאום אנו מוצאים את עצמנו עומדים אל מול אתגר קשה לפיצוח. מה קונים? מה כבר אפשר לחדש?


ב-99ways אנחנו עונים כאן על שתי סוגיות שעושות כאב ראש לכל בן ובת זוג:


ראשית כל! אנחנו מציעים משחק סופר מקורי שמתאים לפעילות זוגית (אנחנו יודעים שאנחנו מרימים לעצמנו אבל אנחנו לגמרי מאמינים במוצר).


ושנית כול – מדובר במשחק שיאפשר לכם לצלול לרבדים העמוקים יותר של הזוגיות. לצאת למסע משותף שבו אתם ובני / בנות הזוג תלמדו להכיר אלו את אלו בדרכים ונושאים שיפתיעו אתכם, גם לאחר שנתיים של זוגיות, גם לאחר עשור וגם לאחר ציון חתונת הזהב.




יאללה אז סיקרנו – במה מדובר?


באתר 99ways תמצאו מגוון משחקי קלפים מקוריים כשהמטרה שלנו היא לאפשר לאנשים להתקרב זה לזה (גם אם מכירים שנים), להכיר מחדש והכול הכול באווירה מבדרת, מצחיקה וגם קצת מאתגרת. כזו שמציתה את הדמיון ומעוררת מחשבה.


כל משחקי הקלפים הם למעשה שאלות או משימות, רק שלא תמצאו פה שאלות פשוטות או שגרתיות כמו 'מהי החיה האהובה עליכם'; משחקי הקלפים שלנו באו במטרה לאפשר שיח שונה, כיפי ומעניין.


כל השאלות נכתבו יחד עם סטנדאפיסטיים וקופירייטרים, בשביל להבטיח שיחה אותנטית ומפולפלת, תקשורת אמיתית וגילויים חדשים על עצמנו ועל בני ובנות זוגנו.


בואו נכיר את המשחקים!


משחק '1:1 שנצא לדייט'


אל תתנו לשם להטעות אתכם, בשונה ממשחק '99 דרכים' שמיועד לדייטים ראשונים, קלפי '1:1 שנצא לדייט' פונים לזוגות שכבר צברו קצת וותק, כאלו שבטוחים בזוגיות שלהם.


לא נגיד לכם בדיוק כמה זמן אתם צריכים להיות ביחד, אך אם אתם מרגישים כבר בנוח – אז אתם לגמרי שם.


כאן תצאו למסע משותף עם דייט סוחף ומרענן. השאלונים אמנם מעמידים אותנו בפני שאלות עומק משמעותיות, אך הכול מהכול עטוף בהומור שנון שהופך את האווירה לקלילה (ועם זאת מסקרנת).


המטרה שלנו כאן היא לצלול אל הרבדים העמוקים ולגלות דברים חדשים עלינו ועל הפרטנרים שלנו. מה שנקרא 'לשים את הקלפים על השולחן'. להכיר שוב, להיות מופתעים, ולהתאהב מחדש באדם שמולנו.


איך משחקים?


חפיסת הקלפים כוללת מגוון שאלות עומק מקוריות, משימות שנונות ומגניבות (כאן גם המקום לומר כי המשחק בחלקו מיועד ל-18 פלוס) ותחרויות מגניבות עם פרסים שווים.


במשחק תמצאו שאלות כמו 'הגעתם לגיל 80, על מה יהיו הריבים שלכם?' או 'איזה לוק שלי עושה לך את זה?'


שאלות שכאלו מצריכות חשיבה מעמיקה,ממביאות לא מעט הומור עצמי, והתשובה של בן או בת הזוג לעתים תפתיע אתכם בענק.



משחק '66 דרכים לגלות מי מכיר אתכם?'


משחק שיכול להתאים לזוגות, וגם לחברים ובני משפחה.


כמתנה זוגית, הנטייה הטבעית שלנו היא להמליץ על קלפי '1:1 שנצא לדייט' שכוללים גם משימות שלא מתאימות לכל המשפחה... you know... , אך הקונספט של משחק 66 לגמרי יכול לענות על הציפיות ממתנה זוגית. ולמעשה, זהו משחק בו תוכלו לערוך דאבל דייט מבדר ושובר שגרה עם זוג החברים המועדף עליכם.


מטרת המשחק היא לגלות כמה אתם באמת מכירים את האדם שמולכם עם שאלות מצחיקות, שנונות ומאתגרות.

כל אחת מן השאלות מעודדת תקשורת אינטימית, קלילה אך בו-זמנית מעמיקה עם האנשים שאיתנו.


איך משחקים?


זה פשוט וקל - מקריאים בקול את השאלה שמופיעה על גבי הקלף, ונותנים לאחרים לענות.


אמרנו פשוט וקל? או הו! חכו לשאלות המאתגרות.


המשחק כולל מספר קלפים דוגמת קלף שאלה, למשל 'מה התגובה שלי כשאני רואה ג'וק?', או קלפי טוויסט שקובעים כי כל המשתתפים מסיימים את התשובה לשאלה הבאה בצחוק ממש מרושע!



במה נבחר?


בתור מתנה זוגית אינטימית, ההמלצה הראשונה שלנו היא קודם כל על קלפי '1:1 שנצא לדייט'. כדאי לדעת שכל משחקי הקלפים שלנו מאפשרים 'לצאת' למספר דייטים, וזוגות רבים חלקו איתנו את החוויה וסיפרו כיצד הם ממש נתקעו על קלף אחד שפתח שיחה שלמה.


אם אתם מחפשים משחק זוגי שמתאים גם לערב עם חברים, לכו על 66 דרכים, והיכונו לערב מהסרטים.


17 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page