top of page

רעיונות לדייט ראשון - כל מה שחשוב לדעת לפני שאתם יוצאים לדייט ראשון.

עודכן: 19 באפר׳


מכירים את התסריט הידוע של הדייט הראשון? למצא את האומץ לצאת מהמקלדת אחרי כמה התכתבויות ושיחת טלפון, ל״זרוק״ עליכם משהו לא מתאמץ אבל מחמיא ובעיקר לקוות חזק חזק בלב שיהיה דייט כיפי שירטיט את הלב וישים קץ לכל אפילקציות ההכרויות, הטסטטוס single בפייסבוק והמבטים של דודה אילנה שלא מבינה איך אתם עדיין לבד.


אז קודם כל חשוב לנו להזכיר לכם שאתם לא הראשונים ולא האחרונים שיוצאים לדייט ראשון. כן זה מלחיץ ולא תמיד מרגיש נוח או טבעי אבל זה חלק מהדרך של להכיר. וה״זר״ או ה״זרה״ האלה יהפכו יום אחד למשפחה שלכם. בעידן של היום די נשברה התבנית של איך זוגיות צריכה להראות, מתי היא אמורה להגיע ואיך אנחנו נתפסים בעיני הסביבה אם אין לנו אותה. אז נכון שככל שעובר הזמן אנחנו יודעים הרבה יותר טוב מה מתאים לנו יותר ומה פחות, מה שגורם אולי לזרום פחות ולברור יותר - אבל היי! כמו שעברי לידר כתב: ״יותר טוב כלום, מכמעט...״ 😊.


אנחנו מאמינים שחיבורים נוצרים כשמשהו מדוייק בטיימינג, בחיבור ובכימיה. שני חלקים שלמים שמתחברים יחד לשלם אחד בצורה הרמונית וטבעית.


רעיונות לדייט ראשון

הצעות לדייט ראשון


1. הליכה בפארק:

אם בא לכם משהו קליל וספורטיבי, רק לבחון אם יש בכלל כימיה ולעבור את ה״היי״ הראשון בבגדים נוחים ובמרחב הפתוח - צאו להליכה משותפת בפארק הקרוב. פעילות מהסוג הזה מאפשרת להכיר בצורה אותנטית ולא מתאמצת, מה גם שעל הדרך תעלו את כמות הצעדים היומית שלכם. וההיילייט - אם מצאתם חן אחד בעיני השניה בדייט השני שלכם אתם הולכים לדפוק הופעה של החיים. והלב? הלב רגוע כי מבחן הכימייה עבר בהצלחה וכל מה שנשאר עכשיו זה רק להתחיל להנות ולהכיר באמת.


2. פיקניק זוגי:

רוצים קצת יותר להשקיע? אבל עדיין שיהיה זורם, כיפי ופשוט? פיקניק בחיק הטבע יעשה את העבודה בדייט הראשון שלכם. מצאו מקום קרוב שיכול להתאים לפיקניק, ליבשו בגדים נוחים ועדכנו את הצד השני על אופי הדייט (בכל זאת נעלי עקב פחות יתאימו לחוויה 🫣).


אביזרים נדרשים:

  • מחצלת או כל משטח אחר שיפריד אתכם מאדמה לחה ונמלים זעירות.

  • בקבוק יין, בירות או ערכת קפה/תה - ממליצים לבדוק לפני מה הוא או היא אוהבים.

  • נשנושים - פתוח לפרשנות ובהתאם לעונה, למצב הרוח ולפרטנר/ית.

  • משחק השאלות - ״99 דרכים להכיר״ - תביאו אתכם את משחק ההיכרות הכי מדובר בישראל לדייט הראשון. הוא קטן וקומפקטי כך שהוא לגמרי יכול להיכנס לסלסלת הפיקניק שלכם. פשוט תשלפו אותו ברגע המתאים ותראו איך הקסם קורה.


דייט ראשון רעיונות - 99 דרכים להכיר

3. דייט ראשון על הבר

אפשר לומר שזו הסצנה הכי ידועה ומוכרת לדייט הראשון. אלכוהול מצטרף פה בדר״כ לחגיגה ויש אזה קסם בלתי מוסבר שקורה על הבר. גילוי נאות? המשחק 99 דרכים להכיר (המשחק הראשון שלנו) נולד בין היתר מחווית דייטים כושלים, כאלה שהרגישו כמו ראיון עבודה. אתם בטח מכירים את התחושה שהשיחה מרגישה קצת תקועה ולא זורמת. כי לא כי אין על מה לדבר, כי תמיד יש - אנחנו יצורים אינסופיים, פשוט להיות אותנטיים על ההתחלה עם אדם שרק עכשיו הכרנו זה לא תמיד קל וזורם לנו.

אז תשובות לשאלות כמו מי אוסף את מי? איפה נפגשים ואיך? אנחנו משאירים לכם להחליט.

מה שכן - שימו את המשחק 99 בתיק. אם תצטרכו מנחה סמוי לערב הזה פשוט תוציאו את החפיסה. המשחק יעשה פלאים ויפתח מרחב שיח מעניין שישבור את הקרח ויאפשר לכם להכיר באמת בצורה טבעית בלי תחושת ראיון עבודה. מה גם שהמשחק ישמש אתכם בעוד מלא סיטואציות עם חברים, משפחה או בדייטים הבאים שלכם יחד (או בדייט הראשון הבא שלכם אבל מקווים שלא נגיע לשם😉).


4. טיול בחוף הים

קבעתם דייט ראשון בשישי צהריים? מזג אוויר נעים וחמים? בא לכם תפאורה שונה וקצת יותר רומנטית? חוף הים יכול להיות מקום בהחלט מתאים לדייט ראשון, יש משהו במים שמשקיט את הלב ופותח אותו.

אפשר פשוט לקפל מכנסיים, להוריד נעליים ולטייל על החול או לשבת על אחת המסעדות חוף שבאיזור.



ת׳כלס? קחו איתכם את "99 דרכים להכיר" לדייטים הראשונים שלכם


משחק השאלות ״99 דרכים להכיר״ הוא משחק קלפים שובר שגרה ושובר קרח שיהפוך את הדייט שלכם לדייט ראשון מקורי, חווייתי, אותנטי ומצחיק. מה שנקרא שאלות היכרות לדייט בקטע אחר ומקורי לגמרי.


כל קלף במשחק יפתח ביניכם שיחה קלילה שתגרום לכם לחשוב, לחייך ולצחוק. לפני שתשימו לב כבר תרגישו שאתם מכירים שנים. בקיצור, לא משנה אם קבעתם להיפגש בבר, בפארק או בחוף הים, 99 ישדרג לכם את הדייט בכל מקום שתבחרו.







2,959 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page