top of page

רעיון למשחק זוגי רומנטי? יש לנו הצעה בשבילכם

עודכן: 30 בדצמ׳ 2022

כל זוג וזוג, וותיקים וטריים כאחד, יכולים להזדהות עם האתגר; אחרי ההתרגשות והסקרנות של הדייטים הראשונים והשיחות שמעמיקות אל תוך השעות הקטנות של הלילה בחודשים הראשונים, הזוגיות השגרתית מתחילה לתפוס את מקומה.


האם יש בכך דבר מה פסול? חלילה וחס! זה מגניב, זה מרגש וזה כיף אדיר להרגיש בנוח עם החצי השני. אחרי הכול, לשם מה צריך זוגיות אם לא למען הרגעים הללו.


ולצד זאת, חשוב שמפעם לפעם נפלפל את היחסים, נצית מחדש את הלהבה ושנשבור את המונוטוניות של השגרה (המבורכת כן? שלא נטעה). כמו לטוס לחו"ל, כמו ללכת למסעדת שף אחת לתקופה.





99Ways נעים להכיר!


התחלנו עם כותרת בומבסטית שמרמזת בענק על הצעה שממתינה כאן בשבילכם. לא נמתח אתכם ומיד ניגש אל העניין!


כאן באתר 99Ways תמצאו מגוון משחקי קלפים מקוריים ומשעשעים. משחקים שכוללים שאלות מאתגרות, תחרויות נושאות פרסים ועוד מגוון ענק של הפתעות.


המטרה שלשמה התכנסנו היא אחת – לייצר שיח מעמיק, תקשורת וחיבור בין אנשים.


לכן תמצאו אצלנו את:


משחק '50 רגעים של נוסטלגיה' שמיועד לזוגות, לחבר'ה קרובים או למשפחה. המשחק ייקח את כולם להסתכל בערגה שנים רבות אחורה ולחייך.


משחק '365 רגעים בשנה' שמתאים לזוגות, לחברים קרובים ולמשפחה עם רגעי נוסטלגיה לאורך השנה.


ובין היתר גם את המשחקים '99 דרכים להכיר' המיועד לדייט הראשון או ה-99 שלכם ומשחק, ׳66 דרכים לגלות מי מכיר אתכם׳ - משחק מלא הפתעות שיגלה לכם מי מכיר אתכם באמת. וכמובן המשחק הכי זוגי שלנו: '1:1 שנצא לדייט?' שמתאים לזוגות שבטוחים בעצמם ובזוגיות שלהם ומחפשים לרענן קצת את התקשרות ולהיזכר למה הם בעצם יחד.


סקרנים? מגניב, בואו נצלול הישר אל תוך המשחקים!


1:1 שנצא לדייט – משחק לזוגות וותיקים


אנחנו לא אוהבים להיצמד למספר שנים, אז נגדיר זאת כך :)


אם אתם זוג שבטוח בזוגיות שלו, זוג שכבר עבר דבר אחד או שניים, המשחק הבא הוא לגמרי בשבילכם!


משחק '1:1 שנצא לדייט' כולל מגוון קלפים עם שאלות ומשימות שמטרתן לקרב מחדש, ליצור שיח מעמיק שלעתים אנו שוכחים לתחזק. זה כיף גדול לשבת על מגש של סושי ולצפות ביחד בסרט בערב של שישי, אך קשה להשוות את החוויה והשיח לאותם הגישושים והשיחות אל תוך הלילה של תחילת הדרך.


בחיפושכם אחר משחק זוגי רומנטי שיפלפל את העניינים, דאגנו לה-כ-ל:


מגוון של שאלות ומשימות שמטרתן לעצור את הטייס האוטומטי אליו הזוגיות נכנסה, שאלות ומשימות שיוצרות חלון זמן זוגי שהוא כולו שלכם. בלי ניידים, בלי סדרה או סרט ברקע (אך בהחלט מומלץ עם משהו טעים.. לעולם לא נתנגד).





איך משחקים ב-1:1 שנצא לדייט?


המשחק כולל שאלות עומק, משימות נושאות פרסים, קלפי מראה שמשקפים מה בן או בת הזוג חושבים או יודעים עליכם, קלפי הפתעה ומארז לדייטים הבאים שלכם יחד.


כדרכנו בקודש, אי אפשר לתאר משחק בלי כמה דוגמאות!


קלפי שאלה / מראה –


קלפים שיכולים לכלול שאלות עומק כמו 'אתם בני 80, על מה תתווכחו?' או 'החלטתם לעשות קעקוע זוגי, במה תבחרו?'.


לצד שאלות עומק, הקלפים שלנו כוללים בנוסף שאלות סקסיות, כאלו שמביאות עמן מחמאה. הרי מתי בפעם האחרונה בן או בת הזוג הרימו לכם סתם ככה בלי יום אהבה או יום הולדת? מה שנקרא 'בלי שום סיבה'.


כאן תמצאו 'שאלות מראה', כאלו שמשקפות את דעתם של הפרטנרים; 'איזה פריט לבוש הכי עושה לך את זה?' או 'מהו הדבר הכי סקסי שבי?'


קלפי תחרות


לצד השאלות, תמצאו גם קלפים המביאים עמם שפע של תחרויות קלילות ומגניבות, כמו תחרויות אלכוהול או שתיית לימון ובה הראשון שעושה פרצוף הוא המפסיד.


בדיוק כמו שהתחרויות קלילות כך גם ההפסדים והזכיות. בני הזוג שהפסידו יצטרכו לפרגן לכם בארוחה המשפחתית הבאה, או אולי להכין לכם ארוחת ערב מושקעת.



99 דרכים להכיר – משחק לדייט ראשון (ואמן ואמן שגם לדייטים שלאחריו!)


במידה וחיפשתם אחר משחק זוגי רומנטי לשלבים הראשונים של הזוגיות, כאן נשמח להכיר לכם את משחק '99 דרכים להכיר'.


המשחק לא מצריך שום היכרות קודמת, ופידבקים שקיבלנו מלקוחות חיממו לנו את הלב והעידו כיצד הוא הפך דייט רגיל לחוויה בלתי נשכחת.


משחק הקלפים כולל מגוון ענק של שאלות סופר שנונות, כאלו שיאפשרו לכם ולדייט שלכם לתחקר אחד את השני! אבל בלי להיות מלחיצים.


אלו שאלות עומק שעוטות על עצמן רוח שטות, מצבים משעשעים וסיטואציות מקוריות.


לא, לא תמצאו כאן שאלה כמו 'מהו המאכל האהוב עליכם', אלא יותר 'איזה מאכל מחזיר אתכם אחורה לילדות'. לא תמצאו כאן שאלות כמו 'מה אתם אוהבים לעשות' אלא יותר 'איזה כישרון לא-שימושי יש לכם?'.





וזה מתאים להרבה מעבר לדייט אחד


קודם כל – אם עשינו את שלנו והמשכתם לדייט הבא, מבחינתנו מקומנו בגן עדן מובטח. אבל מעבר לכך, דאגנו שיהיו מספיק קלפים, ושאלות מספיק מעמיקות ומורכבות, כך שתמצאו את עצמכם עם קלפים נוספים שרק ממתינים למועד של הדייט הבא.


לקוחות סיפרו לנו כיצד הם נתקעו על שאלה אחת בודדה והקדישו לה שיחה שלמה. והרי בדיוק לשם כך אנחנו כאן, לייצר רגעים, לייצר שיח ותקשורת בין אנשים.



חיפשתם משחק זוגי רומנטי? ב-99Wasy נשמח להיות חלק בלתי נפרד מהרגעים הקטנים של החיים.


126 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page