top of page

פעילות זוגית בבית

עוד מרתון של נטפליקס? שוב פעם להזמין פיצה ולבהות בטלוויזיה? אנחנו חלילה לא מבזים את כבודה של הפיצה, אך לפעמים הזוגיות שלנו מצריכה קצת מעבר לזה.


ממש כמו לשבור את השגרה בטיול בחו"ל עם נופים חדשים שמרעננים את העיניים ונותנים זריקה של אנרגיה, ניחוחות חדשים, מאכלים ותרבות שונה (צוות הכותבים לא היה הרבה זמן בחו"ל, עמכם הסליחה). גם הזוגיות שלנו, על אף ערבי הפיצה הנהדרים, מצריכה תחזוקה מעט שונה, בילוי ששובר את השגרה.


אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאל המאמר שלנו הגעתם כי.. לא מתחשק לכם לצאת בערב ואתם עייפים (טבעי והגיוני, התגאו בזה! Own it!), כי אתם מחפשים בילוי שלא יצריך עכשיו להוציא כמה מאות שקלים, וכי לפעמים פשוט אין כמו בבית, רק אתם ביחד בלי רעשי רקע.


ובכן לא משנה מהי הסיבה, האתגר האמיתי בבילוי זוגי ביתי טמון במציאת הרעיון הנכון. אחלה לגמרי שאנחנו אומרים שפיצה היא לא המסמר של הערב, אך מה כן? אז בכל הנוגע לתחזוקה של הזוגיות, הסוד טמון בפעילות שתקרב אתכם, שתייצר שיח ותאפשר לכם לחוות משהו מעט שונה, משהו שמזכיר את הדייטים הראשונים, הגישושים ויצר הסקרנות.





מה אנחנו מציעים?


באתר 99ways תוכלו למצוא מגוון משחקי קלפים מקוריים ושנונים, כאלו שמתאימים לזוגות, לחברים ואפילו לכל המשפחה.


המטרה שלנו היא אחת - לאפשר לאנשים להכיר טוב יותר, להתקרב (אצל זוגות חדשים) ולהתקרב מחדש (אצל החבר'ה הוותיקים).


אל תצפו פה לשאלות כמו 'מה הסדרה האהובה עליך?', אנחנו לגמרי לא שם.


בשביל השאלונים והתכנים, ציוותנו לצדנו סטנדאפיסטיים וקופירייטרים שביחד יצרו איתנו חוויה אותנטית, מסקרנת ושוברת שגרה.


הכירו את משחק '1:1 שנצא לדייט?'


יש לנו כמה וכמה משחקי קלפים שונים, ולכן כדי שלא נבלבל אתכם מרוב מספרים מיד נגיע אל העיקר:


אנו שמחים וסופר מתגאים להציג בפניכם את המשחק '1:1 שנצא לדייט?'; זהו משחק שמיועד אך ורק לזוגות שבטוחים בקשר שלהם (ולמשל יש לנו מנגד את משחק '99 דרכים' שמיועד לדייטים ראשונים).


הרעיון שעל בסיסו יצרנו את המשחק, הוא שבזוגיות אנחנו יודעים הרבה על בן / בת הזוג שלנו. או לפחות חושבים ככה. כל אדם ואדם הוא אישיות מורכבת שכוללת שכבות על גבי שכבות, ובמשחק שלנו תוכלו לפתח שיח שונה, מאתגר אך שנון ומצחיק, כזה שיאפשר לכם לצלול לתוך עומקים ושכבות חדשים.


עם השאלות והמשימות שבמשחק '1:1 שנצא לדייט', זה הזמן שלכם לעצור לרגע את הטייס האוטומטי, ולאפשר לעצמכם חלון זמן זוגי שיוציא אתכם למסע משותף.


וכמובן שאי אפשר בלי דוגמאות


שאלות עומק


אל תטעו, השאלות שבמשחק הן שאלות עומק משמעותיות שיכירו לכם צדדים חדשים אצל בני ובנות הזוג; מה שמגניב הוא שזה בכלל לא ירגיש לכם ככה.


לפחות מנקודת המבט האישית שלנו, שאלות עומק ישירות יכולות ליצור מבוכה. גם בקרב זוגות וותיקים. לכן כל שאלה ושאלה יוצרת שיח, אבל לגמרי בעקיפין.


'הגעתם לגיל 80, על מה יהיו הריבים שלכם?' – מספיק בשאלה כזאת כדי שתוכלו לדמיין את הזוגיות שלכם ביחד, לשקף את נקודת המבט שלכם.


או שאלה נוספת כמו 'איזה קעקוע זוגי הייתם עושים?'. כולנו מחפשים סמליות בקעקועים, ואפשר רק לדמיין את המחוזות שאליהם שיחה שכזו תגיע.


שאלות סקסיות / מחמאה


בזוגיות ארוכה, לפעמים אנחנו כבר כמעט ולא מחמיאים לבן / בת הזוג. גם זה טבעי והגיוני כאשר מערכת היחסים הולכת והופכת לשגרה.


כדי שתוכלו להצית מחדש את אותו השיח שהלך ודעך, המשחק כולל בנוסף 20 שאלות מראה, ובהן אנחנו שולפים קלף ובן / בת הזוג עונים עליכם.


'מהו הפריט שאני לובשת שהכי עושה לך את זה?', או 'מה לפי דעתך הדבר הכי סקסי שבי?'.


נושאים תחרותיים


חלק מהקלפים של המשחק, הם לא בדיוק שאלות, ואם כבר חיפשתם פעילות זוגית בבית, כאן מתחיל האקשן הגדול.


בקלפים הללו תמצאו תחרויות מגניבות כמו לשתות אלכוהול או לימון, והראשון שיעשה פרצוף מפסיד.


גם ההפסדים הם קלילים, ובאחד הקלפים שלנו, המפסידים מוכרחים לפרגן לבן / בת הזוג בהגזמה בארוחה המשפחתית הבאה, או להכין ארוחה, או לעשות עיסוי מפנק או.. הבנתם כבר את הרעיון...


והשוס? המשחק מתאים למספר דייטים


אל דאגה, לאחר שתשחקו ב'1:1 שנצא לדייט?', לא תצטרכו לחפש אחר פעילות זוגית נוספת. לפחות לא בטווח הקרוב,

המשחק בנוי לכמה וכמה דייטים.


נכון שאפשר לעשות את הכול באותו הערב כי יש המון קלפים, ופעמים רבות, לקוחות סיפרו לנו שהם ממש מצאו את עצמם נתקעים על קלף אחד שפיתח שיחה שלמה.


אז מצאנו לכם רעיון לפעילות זוגית בבית? אם עוררנו בכם את הסקרנות, אנו מזמינים אתכם לקבל פרטים נוספים על המשחק, או ליצור איתנו קשר ולקבל פרטים נוספים :)


991 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page