top of page

על מתנות לחנוכה ועל ניסים

עודכן: 11 בדצמ׳ 2022

מאמינים בניסים? אנחנו לגמרי כן (: ניסים קורים סביבנו כל הזמן - במסווה של ״צירופי מקרים״, סימנים קטנים בדרך וב״במקרה״ שלא במקרה. לרוב, אנחנו לא נשים לב אליהם או שנגיד שפשוט היה לנו מזל. אבל היי, גם מזל הוא סוג של נס😊.


ות׳כלס? המזל אוהב את האמיצים והוא שילוב של עבודה ואמונה. כי כשאתם בנתיב המדוייק מונעים מתוך מקום של חיבור לעצמכם, הקשבה ואמת אז גם היקום יהיה איתכם, יפתח דלתות ויגרום לדברים לנוע בצורה הרמונית, קלילה וזורמת ויפזר לכם הפתעות - ״ניסים״ קטנים לאורך הדרך.



מתנה מקורית לחנוכה

אז מה זה נס?

אנחנו תופסים את המציאות בצורה מוגבלת על ידי חמשת החושים שלנו ורמת התפתחות התודעה שלנו, ולכן לחלק מאיתנו כל תופעה שחורגת מהתפיסה ההגיונית שלנו ללא הסבר רציונלי תחשב בעינינו כנס.

מה שבטוח, כל נס שקורה לנו תמיד ירגש ויפתיע אותנו. אנחנו לא בונים עליו כי אין לו תחזית ברורה על איך הוא יגיע או מתי או אם בכלל. מה שבטוח, אנחנו תמיד נקבל אותו בידיים פתוחות ובשמחה גדולה.

נס הוא בעצם תופעה בלתי מוסברת, הוא מתקיים מעבר לחוקים הארציים ולמדע, הוא מגיע אלינו בתזמון הנכון, במקום הנכון ועם האנשים הנכונים.


אם נעצור לרגע מהאוטומט, ונהיה בתשומת לב ובהקשבה נוכל לראות סביבנו הרבה ניסים:

  • ניסים קטנים שמלווים אותנו ברמה היומיומית כמו: רעיונות שמגיעים אלינו, הגשמות קטנות, שיר ברדיו שבדיוק אומר משפט שעונה לנו על שאלה, אנשים שפגשנו ״במקרה״ ועוד.

  • ניסים גדולים שמשני חיים - נִסים רפואיים, הינצלות בלתי סבירה מסכנה, אהבה גדולה, הריון ולידה ועוד.

  • ניסים שנבין אותם רק בדיעבד - כמו: פיטורים שיכולים להוליד משהו חדש שמדוייק ונכון לנו יותר ועוד.

נס הוא הגדרה שעוזרת לשכל ולגבולות ההגיון שלנו להסביר תופעה ״בלתי אפשרית״ ולקבל אותה.


מתנות לחנוכה

חג האורות והניסים - רק מעצם השם יש רטט של תדר גבוה. לא פלא שילדים תמיד נרגשים בחג הזה - יש בחג חנוכה אנרגייה מאוד מיוחדת, הניסים מקבלים לגיטימציה במרחב, הלבבות נפתחים ואיתם אפשרויות ותובנות חדשות.


תמיד המפגשים עם המשפחות או החברים בחג הזה טעימים, מרגשים ומקרבים - להדליק יחד את האור ולהרגיש במודע או שלא במודע את הקסם קורה.

בדיוק בשביל הרגעים האלו יצרנו משחקי קלפים שיוסיפו עוד שכבה שתקרב ותגבש את כולם. מתנה מקורית לחנוכה שתוסיף עוד אור על כל המשתתפים. דרך המשחקים אפשר לגלות דברים חדשים, להיזכר, לצחוק ולהתקרב דרך שיח סוחף ומרתק. כל אחד ואחת מקבלים את הבמה לשתף, להקשיב ולהכיר באמת.




אילו משחקים יכולים להתאים כמתנה לחנוכה?


משחק '50 רגעים של נוסטלגיה'


מתנה לחנוכה 50 רגעים של נוסטלגיה

איך סבא שלכם התחיל עם סבתא שלכם? מי מהחברים שלכם היה האח המציק במשפחה? ומאיפה אתם אמורים לדעת את זה?😏😳 בדיוק בשביל זה נולד המשחק ׳50 רגעים של נוסטלגיה׳, והוא המתנה המושלמת לחנוכה.

המשחק יגלה לכם דברים חדשים על העבר של האנשים הכי קרובים אליכם ויפתח רגעים מצחיקים, מרגשים ונוסטלגיים בערב כיפי שלא תשכחו בזמן הקרוב.

אה, וגם הוספנו קפיצה קטנה לעתיד - כי הכי כיף לדבר חלומות.


רוצים לחוות ערב נוסטלגי במיוחד? לחצו כאן לפרטים נוספים >>






משחק '66 דרכים לגלות מי מכיר אתכם'


מתנה לחנוכה - 66 דרכים לגלות מי מכיר אתכם

במשחק הזה לא תפסיקו לחייך (:

כל קלף שם את האור על משתתף אחר. הזדמנות נדירה לגלות איך רואים אתכם מבחוץ. המשחק משלב שאלות קלילות כמו: ״איזה חטיף אני״, ושאלות עמוקות יותר כמו: ״במה אנחנו דומים?״. השאלות נוגעות במגוון סיטואציות מחיי היום-יום ומאפשרות לחשוף צדדים ועובדות שיש מצב שלא ידעתם על האנשים הכי קרובים אליכם.


רוצים לגלות עוד? לחצו כאן לפרטים נוספים >>





איחולים ושאר משחקים


המשחקים שלנו נכתבו עם סטנאפיסטים ומטפלים כדי ליצור חוויה שלמה, אותנטית, נעימה וכיפית. אתם יכולים לרכוש משחק לעצמכם ולהביא אותו בסיטואציות שונות, להביא כמתנה למארח במפגש חנוכה הקרוב או לתת כמתנה לחנוכה לעובדים.


ואם נחזור לרגע לנושא הניסים - אנחנו בטוחים שתמצאו לפחות כמה ניסים שהתרחשו במהלך החיים שלכם.

נכון שיש דברים שלא בשליטתינו וניסים כנראה תמיד יהיו ״תעלומה״ מיסתורית אך מאוד חיונית ולבבית בחיינו, כדאי גם שנזכור שניסים מגיעים גם מרמת התודעה והאמונה שלנו. ככל שנהיה במקום שליו, נקי ושלם יותר, נפעל מתוך שמחה, נעצים את השיח הפנימי שלנו וננקה פחדים וספקות כך נוכל להיות בתדר גבוה שימשוך אלינו תדר זהה - שהרי דומה מושך דומה. ואם יש לנו חלום להגשים, לפעמים כל שצריך הוא לבקש אותו בלי להגדיר תבנית של ה״איך״. את ה״איך״ נשאיר כבר לנס / לקסם / למזל / ליקום להחליט בשבילנו.


בחג הזה אנחנו מאחלים לכולנו, שנהיה תמיד בתנועה ובערות לחיים. שנזכור שהאור נמצא קודם בתוכינו והוא זה שמייצר ניסים, גם בחנוכה וגם בשאר הימים.

חג אורות וניסים שמח!

מצוות 99🌟🤩










124 צפיות0 תגובות
bottom of page