top of page

משחקי זוגות מצחיקים – להחזיר את הפלפל לקשר

זוגיות יציבה ובטוחה היא כיף גדול. תחושת ביטחון ואהבה עצומה. לפתע בהסתכלות לאחור אנו מבינים, מבלי לשים לב, כיצד אדם אחר הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו, מן החוויות שאנו חווים, הוא שם לצידנו בימים מרגשים וייחודיים ובימים של שגרה.


ימים של שגרה אמרנו? ובכן, לא סתם סיימנו במילה שכזו (אנחנו בונים פה משהו שימו לב!) – בסופו של יום, טבעי לחלוטין שהזוגיות שלנו 'תיקלע' לשגרה רצופה. הגיוני, מי בכלל צריך להתנצל. ובכל זאת, מעת לעת חשוב שנמצא את דרך לפלפל את העניינים, לשמר את הניצוץ ולייצר באופן יזום רגעים חדשים ומרגשים.


כאן באתר 99 דרכים להכיר, נשמח להכיר לכם מספר משחקי קלפים שיעוררו את הזוגיות עם שיחות שמצד אחד נוגעות ברבדים העמוקים, ומן הצד השני עטופות בנימה קלילה ומצחיקה במיוחד.





רגע לפני, מי אנחנו ומה הסיפור שלנו?


99 דרכים להכיר קרוי על שם המשחק הראשון שיצרנו שעונה לאותו השם (וכיום כבר תמצאו באתרנו 6 משחקים שונים).


המשחק נועד כדי לאפשר תקשורת עמוקה, מסקרנת וסוחפת בין אנשים. מגוון של שאלות ומשימות שיחד סוללות את הדרך להיכרות בין אנשים זרים לחלוטין.


עם מרוצת הזמן ולאור ההצלחה של 99, יצרנו עוד שורה של משחקים נוספים שעונים על סיטואציות חברתיות נוספות. אם 99 דרכים מתאים לזוגיות בתחילת דרכה, לדייטים ראשונים או כמשחק גיבוש וחברה עם אנשים אותם אנחנו מכירים באופן שטחי כזה או אחר, אז החלטנו גם לערוך משחק שנועד לזוגות יציבים ושבטוחים בזוגיות שלהם.


ולמה שנשאיר את החברים הקרובים והמשפחה מקופחים? :) תמצאו אצלנו גם משחקים שיאפשרו לכם לערוך ערב מהנה ובלתי נשכח עם היקרים לליבכם.


את כל המשחקים תוכלו למצוא אצלנו כאן באתר, ופה נתמקד בשני משחקים עיקריים: 99 דרכים להכיר ומשחק 1:1 שנצא לדייט.


משחק 1:1 שנצא לדייט


בחיפושכם אחר משחקי זוגות מצחיקים שמיועדים לזוגיות יציבה – זה ה-משחק שיתאים לכם. בהערת אגב נאמר שאין לנו תנאי סף של X שנות זוגיות. אם אתם מרגישים בטוחים בזוגיות שלכם, אז אתם לגמרי שם.


היכונו! כי משחק הקלפים הזה ייקח אתכם חזרה אל הדייטים המצחיקים והסוחפים של ההתחלה.


יוצאים מהטייס האוטומטי של שיחות קז'ואליות ומרעננים את הזוגיות עם ערב שמצד אחד מוביל לשיחות עומק מרגשות, ומן הצד השני גם מפולפל בריגושים שובבים ומסקרנים.





1:1 שנצא לדייט כולל 5 סוגי קלפים:


  • קלפי 1:1 – קלפים שכוללים שאלות ומשימות שונות. למשל: ביחד מחליטים מי אומר יותר את המשפטים הבאים: 'עוד 2 דקות יוצאים', 'וואי איך תפוס לי הגב', 'לא היום מאמי, כואב לי הראש' ו-'מה יש לאכול?'.

  • קלפי מראה – בהם אתם שולפים את הקלף ושואלים את השאלה, אך בן/בת הזוג הם אלו שעונים. למשל, מה הדבר שהכי מדליק אותי?

  • קלפי אקשן – קלפים שטומנים בחובם תחרויות נושאות פרסים. למשל: 'חשבו על משהו שבא לכם לעשות ביחד, ובני הזוג צריכים לנחש מהו עם 10 שאלות כן ולא בלבד'.

  • קלפי הפתעה – קלפים שמקנים לכם פרס! למשל 'זכית ב-5 מחוות אהבה שיוענקו לך החל ממחר ולמשך 3 ימים'.

  • קלפי מארז דייטים – קלפים שמחליטים עבורכם על הבילוי הזוגי הבא. למשל 'יוצאים לבר ובמשך כל הערב מעמידים פנים שזהו הדייט הראשון'.


ואפשר לשחק איתם בכל מקום


זה מאוד תלוי, כיוון שיש גם קלפי 18+ שבחרנו שלא להציג כאן (אחרי הכול אלו קלפים לזוגות).


הקלפים מצופים בלמינציה ועמידים בפני מים. אתם יכולים בכיף לקחת אותם לדייט בפאב ולא לחשוש שמא הם ייהרסו.


אתם יכולים לקחת את הקלפים אתכם לפיקניק ולהפוך את הישיבה עם השמיכה על הדשא, לדייט נפלא.


ואם מתחשק לכם ליישם גם את קלפי ה-18 פלוס, הזמינו סושי טוב או פיצה (או כל דבר שמתחשק לכם) הביתה, הצטיידו בבקבוק יין משובח, והתחילו לשחק.



משחק 99 דרכים להכיר


כבר היו לנו מקרים בהם זוגות בתחילת דרכם חיפשו אחר משחקי זוגות מצחיקים. חלילה שתהיו מקופחים.


משחק 99 דרכים להכיר הוא מעולה גם לזוגות שמכירים זה את זה וגם לזוגות שעדיין לומדים להכיר.


אנו גאים בעצמנו על כל שאלה ומשימה שניסחנו במשחק; השאלות לא מצריכות היכרות קודמת, אך אחרי שתסיימו לשחק, היו סמוכים ובטוחים שתכירו את האדם שמולכם כאילו והייתם בקשר שנים.





ב-99 דרכים להכיר תמצאו 4 סוגי קלפים:


  • קלפי שאלה – אתם קוראים ועונים על השאלה. למשל 'איזה כישרון היית רוצה להוסיף לעצמך?' אפשר רק לדמיין לאן שיחה שכזו יכולה ללכת.

  • קלפי מראה – אתם שולפים קלף מהחפיסה אך אלו הם בני הזוג שיענו. למשל 'על איזו עבירה מתאים לי להיכנס לכלא?'

  • קלפי טוויסט – ובהם אתם שולפים קלף נוסף מהחפיסה ועונים על משימה. למשל 'על השאלה הבאה תענו כאילו זו אמא שלכם שעונה עליכם'.

  • קלפי אקשן – קלפים שמביאים איתם שלל משימות פלפל, למשל 'התחילו עם המשתתף כאילו הרגע נפגשתם לראשונה'.


התייעצו איתנו


לא בטוחים באיזה משחק לבחור? ב-99WAYS נשמח לעזור.


בכל שאלה והתייעצות ניתן להשאיר לנו פניה או להתכתב איתנו בצ'אט.


3,394 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page