top of page

רעיונות לדייטים - תכירו את המשחק לדייט שלכם

עודכן: לפני 14 שעות

איך לעבור בשלום את הדייט הראשון וגם ליהנות?

כולם יודעים שכדי למצוא את האחד או האחת צריך לעבור דרך הרבה צפרדעים, וכשאנחנו אומרים צפרדעים אנחנו מתכוונים לדייטים. כל מי שאי פעם יצא לדייט ראשון מכיר את התחושה – אתם מתרגשים, מתקלחים, עומדים מול הארון, מתלבשים, שונאים את מה שלבשתם, מחליפים בגדים, מתבשמים, מחליפים בגדים שוב, מגיעים לדייט, ואז... בתוך כל הלחץ הזה אתם אמורים לנהל שיחה קלילה וזורמת, להיות כייפים, מצחיקים ולעשות רושם טוב על אדם זר שהרגע פגשתם. סך הכל נשמע כייף, לא...?

אז מה עושים כדי לעבור בשלום את הדייט הראשון, השלישי או ה-99 ואפילו ליהנות תוך כדי? הכנו לכם את המדריך המלא עם כל העצות, הפתרונות והרעיונות לדייט המושלם.

רעיונות לדייטים

למה אנחנו נבוכים בדייטים?

קודם כל, אפשר להירגע... מסתבר שאנחנו לא ג'וליה רוברטס, שהחיים הם לא קומדיה רומנטית ולפני דייט ראשון רובנו מרגישים פחד ומבוכה וזה טבעי לגמרי. אמנם יש לנו ציפייה שהדייטים יזרמו מושלם כמו בסרטים, אבל במציאות זה לא תמיד ככה, וזה רק יוצר אצלנו ציפיות לא ריאליות שגורמות לנו להתאכזב ולהרים ידיים. תחשבו על זה, אתם פוגשים בן אדם חדש שעדיין אין לכם איתו שום בסיס או שפה משותפת, ועכשיו אתם צריכים לאזן בין הרצון שלכם ליצור רושם ראשוני טוב (הרי תמיד אומרים שזה הכי חשוב!) לבין האני האותנטי שלכם. גם אם אתם אלופי העולם בסמול טוק, מדובר פה במשימה לא פשוטה בכלל. אז מה עושים כדי להקליל את האווירה? או, בשביל זה בדיוק אנחנו כאן!


איך להקליל את האווירה?

תאמינו או לא, אבל באמצעות כמה טיפים קטנים תוכלו לשחרר את המבוכה והמתח שמתלווים לדייט, ואפילו ליהנות ממנו. מי יודע, אולי אפילו להגיע לדייט הבא. הרבה אנשים מוצאים בדקות הראשונות של הדייט משהו שמפריע להם אצל האדם השני, ואז נשארים עם המחשבה השלילית לגביו לשאר הדייט. בתור התחלה, נסו להגיע עם גישה חיובית ולהנמיך את הציפיות. גם אם אתם לא מתכוונים להיפגש שוב עם הפרטנר שלכם, עדיין אפשר ליהנות מהדייט עצמו. נסו ליהנות מהשיחה, מהמשקה או מהמנה שהזמנתם ומההיכרות עם אדם חדש שכנראה לא הייתם פוגשים בדרך אחרת.


שלבו בדייט פעילות כייפית

נכון, לדבר זה חשוב, אבל זה לא הדבר היחידי שאפשר לעשות, לפחות בדייטים הראשונים. הדייטים המוצלחים ביותר הם אלא שמערבים איזושהי פעילות שיכולה לשבור את הקרח ולקרב ביניכם בלי מאמץ. במקום לבחור מקום שקט ונטול הפרעות, העדיפו בר עם אווירה טובה, או צאו לפעילות עם אקשן כמו באולינג, דיווש משותף בסירת פדלים או החלקה על הקרח. כל דבר שיהפוך את האווירה לקלילה יותר ויוריד את רמת המבוכה שאתם או הדייט שלכם מרגישים. גם אם הלכתם לקיר טיפוס וגיליתם שלא התברכתם בגנים של ספיידרמן, אתם תמיד יכולים לצחוק על זה ביחד.


תהיו סקרנים

כולנו אוהבים שמתעניינים בנו, וככה גם הדייט שלכם. ככל שתכירו יותר טוב את הפרטנר שלכם, ככה רמות המתח והחרדה ילכו וירדו. הדרך הטובה ביותר להתגבר על המבוכה היא להתעניין באמת בצד השני - מי זה האדם הזה שיושב איתכם? מה מרגש אותו? מה מעניין אותו? מה יש לכם במשותף? עם זאת חשוב לזכור שאת הדקלום של קורות החיים המרשימים שלכם, עדיף לשמור לראיון העבודה הבא. במקום לספק עובדות יבשות על עצמכם, תרשו לעצמכם להיות סקרנים ולשאול שאלות, מה שיעזור לשיחה להיות קלילה וזורמת, ויעזור ליצור קרבה ופתיחות ביניכם. לא יודעים מה לשאול? אתם תמיד מוזמנים להביא איתכם את משחק הקלפים הקומפקטי שלנו ולהיעזר בו 😊


קחו את העניין בהומור

ידוע שצחוק הוא שובר הקרח האולטימטיבי. מחקרים רבים הצביעו על חוש ההומור בתור אחת התכונות הנחשקות ביותר אצל בני זוג פוטנציאליים. זה לא אומר שאתם צריכים להכין פאנצ'ים מראש ולפצוח במופע סטנדאפ באמצע הדייט, אבל אם נקלעתם לשתיקה מביכה, תנסו לצאת ממנה באמצעות סיפור משעשע שקרה לכם או בדיחה מצחיקה, וגם הומור עצמי יעזור להקליל את האווירה.


תזמינו משקה

מים זה חשוב וחיוני לבריאות שלנו, אבל בדייט אין כמו כוס יין או בירה כדי שתפעיל את הקסם שלה. מעבר לכך שהיא תעזור לכם להשתחרר ולהיות נינוחים יותר, זו מחווה קטנה לצד השני שאתם מחוייבים להעביר איתו את השעה הקרובה.


שימו על עצמכם את האקססורי החשוב ביותר - החיוך

זה אולי נשמע פשוט ואפילו קל מדי, אבל מומחים קבעו שחיוך הוא כלי מעולה להורדת רמות המבוכה ואי הנוחות שעשויות להתלוות לדייט הראשון. לא משנה מה מידת האטרקטיביות של הצד השני בעיניכם, אם תחייכו בתחילת הדייט תשדרו לו שאתם פתוחים ומוכנים לגלות לאן הדייט יוביל. אם תגיעו עם חיוך וגישה רגועה וחסרת דאגות, גם הדייט שלכם ירגיש קליל ומשוחרר יותר. כל הרעיון הוא לגרום לשניכם להרגיש נוח יותר.


ת׳כלס - קחו איתכם את "99 דרכים להכיר"

בין אם אתם בדייט הראשון או ה-99 שלכם, רעיון מקורי ומפתיע לדייט תמיד ירים את האווירה וגם יזכה אתכם בנקודות בונוס על יצירתיות. בדיוק בשביל זה פיתחנו את 99 – משחק קלפים שובר שגרה ושובר קרח שיהפוך את הדייט שלכם לדייט ראשון מקורי, חווייתי, אותנטי ומצחיק. מה שנקרא שאלות היכרות לדייט בקטע אחר ומקורי לגמרי.

כל קלף במשחק כולל שאלה או משימה מפתיעה שתיפתח ביניכם שיחה קלילה שתגרום לכם לחשוב, לחייך ולצחוק. לפני שתשימו לב כבר תרגישו שאתם מכירים שנים. בקיצור, לא משנה אם קבעתם להיפגש בבר, בפארק או בחוף הים, 99 ישדרג לכם את הדייט בכל מקום שתבחרו.




צאו לדייט חברים ושיהיה בהצלחה!




bottom of page