top of page

אמא'לה, דייט ראשון!

עודכן: לפני 5 ימים

יוצאים לדייט ראשון


מזל טוב, קבעתם דייט ראשון! אבל בינינו, זה לא סוד שמדובר בעניין טיפה מלחיץ. בכל זאת, אתם עוד לא מכירים ולהרגיש בנוח יחד יכול לקחת קצת זמן. אז יצרנו משחק שיהפוך את הדייט לחוויה אותנטית וזורמת בלי מאמץ.


תמיד בהתחלה יש איזו מבוכה קלה, בלי לשים לב אנחנו שואלים שאלות שלפעמים מרגישות כמו ראיון עבודה. כל מיני שאלות טכניות כאלה כדי להכיר ולהתקרב. כי ת'כלס לוקח זמן להיפתח ולשחרר באמת. ובמיוחד כשאנחנו יושבים מול אדם חדש שעד לפני כמה דקות היה זר מוחלט בחיים שלנו.



אז נכון יש את הדייטים הנדירים האלה שהכל זורם בצורה מושלמת, העיניים מבריקות, הלב דופק חזק, השיחה פשוט זורמת והזמן לא קיים. (אינשאללה מאחלים לכם רק דייטים כאלה!)


אבל יש גם דייטים שלוקח להם קצת יותר זמן, הרי לא תמיד אנחנו במוד הנכון להיפתח ולהכיר, ולפעמים המחשבות עוד מפגישת העבודה מהצהריים עדיין מהדהדת ומטרידה, ומרוב דייטים זה "עוד דייט" ומה עכשיו להתחיל לספר מה אתם עושים בחיים ומה אתם אוהבים, ומי אתם ולמה ואיך וכמה ו...



אז המצאנו משחק. כזה שמסתובב בברים או נכנס לתיק כדי להביא אותו לשם. כזה שמחליף ראיון עבודה בשאלות מצחיקות. כזה שמזכיר לנו את הרגעים הטובים שלנו, שפותח את הדימיון ובסופו של דבר, מקרב בין שני אנשים בצורה טבעית ונוחה. דבר אחד בטוח - הערב איתו יהיה מצחיק מעניין ומסקרן, והכי חשוב - קליל וכיפי.


במהלך המחקר של המשחק 99 הלכנו לברים ופשוט הנחנו חפיסות קלפים עם שאלות של 99 על הבר ליד זוגות שנראו לנו בדייט הראשון או השני שלהם (גם פגשנו זוגות ותיקים אבל זה כבר לסיפור אחר). היה מרגש לראות איך המשחק פתח את האנרגייה והוסיף עוד צבעים חדשים לאווירה, הקליל והוציא כמה חיוכים....

אז יאללה שימו ת'קלפים על השולחן – מקסימום תכירו באמת...


שתפו אותנו בדייטים שלכם עם 99 ותייגו את @99ways - נשמח לשמוע (:

bottom of page