top of page

99 דרכים: משחקי קופסא שיוצרים ומחזקים קשרים

עודכן: 28 במרץ 2023

בעידן של משחקי מחשב ואפליקציות משחק שזמינות לנו בניידים במרחק נגיעה; משחקי הקופסא מביאים איתם אווירה שונה, מלכדת וחמימה.


אין מדובר בדינמיקה של אנחנו כיחידים אל מול המחשב או הנייד, כי אם כולם יחדיו יושבים סביב השולחן, מדברים זה עם זה, צוחקים, נכנסים לאווירה תחרותית ספורטיבית והכי חשוב - יוצרים חוויות וזיכרונות משותפים.


על החוויה הזו, ההוויה שבין אנשים, בדיוק על כך יצרנו ופיתחנו את משחקי הקלפים של 99Ways.





מי אנחנו: להכיר ולהתחבר


האתר נקרא 99Ways על שמו של המשחק הראשון שיצרנו '99 דרכים להכיר'.


99 הוא משחק קלפים מקורי ומרגש שמתאים משפחה, לחברים, לזוגות וגם - לאנשים זרים לחלוטין (הוא מדהים לשבירת קרח בדייטים ראשונים).


המשחק כולל קלפי שאלות שכולן ככולן נכתבו לאחר מלאכת מחשבת, עם קופירייטרים וסטנדאפיסטים מוכשרים ושנונים, קלפי תחרות ומשימות קלילות ומצחיקות.


זהו זמן שבו תוכלו להכיר את האנשים הקרובים אליכם מחדש, להכיר אנשים חדשים, לייצר חוויה מקרבת שגדושה בשפע של רגעים שנונים וכיפיים.


מאז השקת '99 דרכים להכיר' ועד היום, יצרנו משחקים רבים ונוספים, וכאן נסביר לכם על הקונספט שלנו ונכיר לכם כל משחק יחד עם פירוט למי הוא יכול להתאים.


מה צפוי לנו בשאלות?


אז קודם כל חשוב לנו להדגיש שלא מדובר בקלפי טיפול או בשאלות כלליות – הקו שהנחה ומנחה אותנו ביצירתו של כל משחק ומשחק, הוא כיצד לייצר שיחת עומק אמיתית, רק מבלי שהאווירה הקלילה והנעימה תופר.


לא תמצאו כאן שאלות מכבידות, לא שאלות מעליבות, פוגעות, מכעיסות או מביכות.


איך עשינו את זה? בואו נדגים על 99 דרכים להכיר :)


'יש לך מכונת זמן, מתי ולאן?' – שאלה שכל משתתפי המשחק יכולים לקחת למחוזות שונים, אל זיכרונות העבר ועד לציפיות שיש להם מהעתיד הקרוב והרחוק.


'איזה טעות היית עושה שוב ללא היסוס?' – רק נאמר שמפידבקים שקיבלנו, רבים סיפרו לנו שפשוט לא הצליחו לסיים את הקלפים בסיבוב אחד. היו שאלות שמספיק היה בהן כדי לייצר שיחות שלמות.





אילו משחקי קופסא תוכלו למצוא אצלנו?


אז על משחק 99 כבר סיפרנו לא מעט, וכאן נספר לכם על משחקי הקלפים הנוספים שנוצרו במרוצת הזמן.


משחק 66 דרכים לגלות מי מכיר אתכם


זה הזמן לשים את הקלפים על השולחן ולגלות מי מבין החברים או בני המשפחה הקרובים באמת מכיר אתכם כמו את כף ידו.


מגוון עשיר של שאלות ומשימות לשיח מרתק, מצחיק ותחרותי.


בעוד שב-99 דרכים להכיר, אלו אתם ששולפים את קלף השאלה ואלו אתם שעונים עליה, הרי שב-66 דרכים לגלות מי מכיר אתכם אלו החברים שלכם שצריכים לענות עבורכם.


'מהי התגובה שלי כשאני רואה ג'וק?' יחד עם המלצה לחיקוי מוצלח, 'מה הייתי רוצה שנעשה ביחד ועדיין לא עשינו?' וזה רק על קצה המזלג.


למי המשחק מתאים: לחברים קרובים, לבני משפחה, לזוגות שכבר עברו דבר או שניים. דרך נהדרת לחזק את הקשר ולהכיר מחדש.





משחק 1:1 שנצא לדייט?


אנחנו תמיד אומרים שהמשחקים שלנו מתאימים לזוגות, וכאן הקדשנו את 1:1 שנצא לדייט? במיוחד עבורכם – הזוגות שבטוחים כבר בקשר שלהם ומעוניינים לשבור את השגרה.


כיאה למשחק שמותאם לזוגות, הוא גם כולל כמה משימות ושאלות 18+, אך בדומה לכל משחק ומשחק, גם כאן תפגשו בשאלות מתוחכמות שנועדו לייצר שיחות עומק וחוויות משותפות חדשות.


שאלה כמו 'מהו הדבר שהכי מדליק אותי? (מעצבים או מהתלהבות)' או משימה כמו 'חשבו על משהו שבא לכם לעשות יחד, ובן או בת הזוג צריכים לנחש מהו, בעשר שאלות של כן או לא'.


למי המשחק מתאים: לזוגות יציבים שבטוחים בזוגיות שלהם. אם אתם זוג חדש, אנחנו ממליצים על '99 דרכים להכיר'.





משחק 365 רגעים בשנה


משחק קופסא להתחלות חדשות, לנוסטלגיה משותפת וכיף.


ב-365 רגעים בשנה יצרנו מגוון של קלפי שאלה שאיתם תסתכלו על השנה, תתרפקו על הרגעים הכיפיים, תצחקו על הרגעים המרגיזים ותסתכלו קדימה אל עבר אלו שעוד עתידים להתרחש.


נהדר ליצירת מסורת חדשה ברגעים ומועדים כמו בוא השנה הלועזית החדשה, ראש השנה, בימי הולדת ובכל מועד שמציין סוף והתחלה חדשה.


שאלות כמו 'רגע מהשנה החולפת שהרגשתי בו על גג העולם' ועד למשימות קטנות ומצחיקות כמו 'כל המשתתפים מרימים לי במשך 20 שניות'.


למי המשחק מתאים: כל עוד עברתם חוויות משותפות בחודשים האחרונים, הרי המשחק יתאים בול אליכם.





משחק 50 רגעים של נוסטלגיה


ואם כבר אנחנו בענייני נוסטלגיה, אז זהו הזמן להיכנס אל תוך מכונת הזמן של קלפי 50 רגעים של נוסטלגיה.


קלפי שאלה ומשימה שייקחו אתכם אל הרגעים המצחיקים ביותר, המרגשים, האירועים המכוננים.


השאלות לא מצריכות היכרות קודמת, והן יאפשרו לאנשים חדשים וקרובים כאחד, לקבל הצצה אל חוויות החיים שבנו אתכם ושעיצבו את מי שאתם היום.


שאלות כמו 'איזה פתיח של תוכנית מפעם תקוע לך בראש?' או 'מהו הדבר הכי לא צפוי שעשיתי בחיים שלי'.


לצד רגעי העבר מצורפים קלפי קפסולת זמן בהם תוכלו לרשום איפה תהיו בעוד חמש שנים. אין כיף גדול יותר מלשלוף אותם בבוא העת.


למי המשחק מתאים: עם החברים הקרובים, בני המשפחה או זוגות. ניתן גם לשחק עם חברים או קולגות שאינם קרובים, וזוהי דרך נפלאה להכיר אלו את אלו טוב יותר.





משחק 33 קלפים עם פלפל


ביתר המשחקים, למעט 66 דרכים לגלות מי מכיר אתכם, אנחנו אומרים שעוד ניתן לשחק עם אנשים שיש לנו איתם היכרות מסוימת כזו או אחרת. ב-33 קלפים עם פלפל זה מוכרח להיות עם האנשים הקרובים אליכם ביותר. כאלו שנוח לכם בסביבתם, שאתם פשוט עצמכם.


המשחק המשוגע, המופרע של 99Ways, כזה שבו אתם יכולים לשחרר את עצמכם ולתת לעצמכם להיות מי שאתם.

שימו את הנימוסים בצד, והיכנסו אל האווירה.


'מי מבין המשתתפים הוא הכי פלרטטן' ועד לשאלות/משימות שיציגו את כישורי המשחק שלכם: 'המציאו סיפור שכביכול קרה לכם עם אחד המשתתפים. על המשתתף השני לזרום עם הסיפור ולהוסיף גם פרטים משלו. הראשון שתוקע את הסיפור מפסיד'.


כאן תמצאו קלפי טוויסט שיחשפו מי אתם באמת, קלפי אקשן עם משימות משעשעות, קלפי חברים כמו 'למי מבין המשתתפים הייתם סקרנים לקרוא את הסמסים?' וקלפי מראה שבהם אלו החברים שלכם שעונים עליכם.





והכיף – אפשר לקחת אותם לכל מקום


הם מגיעים בקופסא מהודרת ויוקרתית, הם מצופים למינציה ששומרת עליהם מפני לחות ורטיבות, ותקראו לנו משוחדים אבל אנחנו מהופנטים מהמראה שלהם בכל פעם מחדש :)


הכיף עם משחקי 99Ways הוא שאפשר לקחת אותם פשוט לכל מקום, אלו משחקי קופסא קומפקטיים איתם תוכלו לבלות בבית, בפיקניק בפארק, עם בירה בפאב ובכל מקום שבו תרצו!


ויש גם משחקי קופסא לחגים


אנחנו אף פעם לא נחים, ואם כן אז הרגל רוטטת לנו בלי הפסקה.


מה זה עושה? זה גורם לנו ליצור עוד ועוד משחקים (שכמובן חייבים אבל חייבים! להיות מלווים ברגעים של מוזה והשראה).


אנחנו שמחים ומתרגשים לבשר על משחק קופסא חדש-חדש לרגל חגי ישראל: 44 מי יודע שישבור את שגרת ליל הסדר הקבועה עם שיחות קולחות, משימות ושאלות מצחיקות.





ובכל שאלה והתלבטות, כתבו לנו בצ'אט. נשמח לעמוד לשירותכם.


15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page